Klachtenregeling

Alle medewerkers van de praktijk proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u het gevoel hebben dat er iets niet goed gegaan is, horen wij dit graag van u.

Uw huisarts stelt het op prijs indien hij  de gelegenheid krijgt de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Dat kan ook als de klacht over de praktijkassistente, de waarnemer of de huisartsenpost gaat. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet samen met u naar een oplossing zoeken.

 

Wanneer er in de hulpverlening in uw ogen iets niet goed is gegaan waar u vragen over heeft of een klacht over wilt indienen dan kunt u het onderstaande formulier gebruiken.

Vermeld s.v.p. uw naam en geboortedatum en en op welke manier u wilt dat wij contact met u opnemen

* indicates required field

Onze praktijk is aangesloten bij de Klachtenregeling Huisartsenzorg Midden-Nederland. Indien u  samen met de huisarts niet tot een bevredigende afwikkeling van de klacht komt kunt u hen inschakelen voor een formele klachtenprocedure.