Medewerkers

Frank van Onna
Huisarts  F.J.J.M. van Onna
Dokter van Onna is alle werkdagen aanwezig behalve donderdag.

Hij is opleider bij de huisartsopleiding Utrecht. Meestal is er ook een huisarts in opleiding werkzaam in de praktijk.

Huisarts W.M. van Stempvoort

Huisarts  W.M. van Stempvoort

Dokter van Stempvoort is alle werkdagen behalve de woensdag in de praktijk aanwezig. Naast zijn werkzaamheden in de praktijk werkt hij bij de huisartsopleiding in Utrecht.
Huisarts in opleiding C. Govers

Dokter Govers volgt de laatste stage van haar huisartsenopleiding in onze praktijk. In  2020 heeft zij haar opleiding afgerond. Zij is op maandag, woensdag en vrijdag aanwezig.

Corina Roos

Praktijkassistente  Corina Roos

Corina werkt van maandag t/m donderdag en is ook stagebegeleider voor assistentes in opleiding. Naast het assistentewerk heeft zij ook management taken.

Praktijkassistente  Irene Ancher
Irene werkt als praktijkassistente op dinsdag donderdag en vrijdag.
Praktijkassistente Harmien Bezemer

Harmien heeft gewerkt in het ziekenhuis en werkt sinds januari 2019 in onze praktijk

FSViewer 18-1-2015 , 12:34:50 IMG_2499.JPG - FastStone
Praktijkondersteuner  Renate Groenhout
 Renate werkt binnen onze huisartsenpraktijk als praktijkondersteuner.
Zij werkt op de dinsdag, woensdag en donderdag en begeleidt dan mensen met Diabetes,  COPD of een hoge bloeddruk en een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Naast het assistentewerk heeft zij ook management taken.
Praktijkondersteuner  Merel Seidel
Vanaf maart 2019  werkt Merel als  praktijkondersteuner.
Zij werkt op de maandag en dinsdag, en begeleidt dan mensen met Diabetes,  COPD of een hoge bloeddruk en een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Naast het assistentewerk heeft zij ook management taken.

Praktijkondersteuner GGZ Anne-Marie van den Hee

Anne-Marie heeft veel ervaring als maatschappelijk werkster en werkt sinds 2016 in verschillende huisartsenpraktijken voor de begeleiding van mensen met psychische of sociale problemen. Naast haar werk in de huisartsenpraktijk werkt zij ook zelfstandig als relatietherapeut. Zij is 2 dagen per week aanwezig